Feel the sun










Hey girls! Weather has been so hot, at least here. Wind but nice. How cool is that? I've been putting some effort on my looks lately because I like to feel good about myself. Who doesn't right?
This day I went to a local fair and since it was too hot I put some shorts. I love the yellow blouse because it gives some color to my look.

Oi meninas! O tempo tem andado tão quente, pelo menos aqui. Muito vento mas bom tempo. Como é bom! Ultimamente tenho-me arranjado mais, gosto de me sentir bem comigo mesma. Quem não, certo? 
Neste dia fui a uma feira local e como estava muito calor pus uns calções. Adoro a camisola amarela pois dá alguma cor ao meu look.

Ok that's it. Hope you liked it and comment what you think about it 
Ok é isto. Espero que tenham gostado e comentem o que acham 

Calções: Bershka
Camisola: It was a gift
Boots: Local store
Necklace: Local fair
Sunglasses: Local fair 
Bag: Local fair

5 comments: