Sunny Days









Hey! It's been a while since my last post, I'm sorry but I've been sooo stressed and I started taking my driver's license last week and I had my birthday so yeah. Lately the weather has been nice, but too hot ahah but I like it! I hope it's Summer wanting to appear!
So, here I thought that this outfit is a good combination for this days plus it looks good and stylish ahah.


Oi! Já passou algum tempo desde o meu último post, peço desculpa mas tenho andado tão stressada e comecei a tirar a carta de condução a semana passada e tive também o meu aniversário.
Ultimamente o tempo tem estado bom, mas muito quente ahah mas eu gosto! Espero que seja o Verão a querer aparecer.
Então, aqui achei que esta outfit era uma boa combinação para estes dias e ainda por cima achei que ficava bem. 

Ok that's it. Hope you liked it and comment what you think about it 
Ok é isto. Espero que tenham gostado e comentem o que acham 

Calças: Pull&Bear
Kimono: Pull&Bear
CropTop: It was a gift, I don't know
Boots: Local Store
Necklace: Local Store
Sunglasses: Local fair 
Bracelet: Given at a local fair (por um índio)


Instagram

2 comments:

  1. Que gira, adoro as botas !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada querida! Uso-as bastante acho que ficam bem com tudo
      Beijinho ♡

      Delete